EVENT MARKETING
Event marketing mimo swoich wielu zalet jest w Polsce wciąż niezbyt znaną formą marketingu. Bazuje on głównie na kontakcie bezpośrednim
z marką, w odróżnieniu od innych form komunikacji z klientem. Poza takimi akcjami jak imprezy promocyjne, konferencje tematyczne lub imprezy edukacyjne, które są skupione na kontakcie z klientem ich inną formą są imprezy firmowe, które zacieśniają więzy pomiędzy pracownikami
i poprawiają atmosferę w przedsiębiorstwie.
Nasza agencja chętnie podejmie się organizacji takich wydarzeń jak:
KONFERENCJE TEMATYCZNE
Szkolenia, kongresy branżowe, konferencje edukacyjne z udziałem prelegentów z kraju i zagranicy.



AKCJE PROMOCYJNE
Ogólnopolskie pokazy w stylu roadshow, wydarzenia wywołujące buzz, takie jak lip dub czy flash mob, wydarzenia wspierające działalność centrów i galerii handlowych, festyny, akcje lojalnościowe i promocyjne.

AKCJE EDUKACYJNE
Działania edukacyjne kierowane do określonych grup odbiorców, aktywizacja młodzieży szkolnej, programy dedykowane dla seniorów, prezentacje oraz szkolenia.



IMPREZY FIRMOWE
Spotkania integracyjne dla pracowników i partnerów biznesowych, pikniki korporacyjne, wydarzenia okolicznościowe i rocznicowe, wyjazdy handlowe.

HOSTESSY
Animacje sprzedaży, degustacje, promocje bezpośrednie, kompleksowa obsługa bankietów, konferencji i eventów, sampling, pokazy mody, projekty street marketingowe, door to door.


Event marketing staje się bardzo popularny ponieważ działa dwukierunkowo:

Tworząc wydarzenie, silnie działam na wybrane podmioty
i środowiska (oddziałujemy na rynek).
