Brief Twojej strony www.

BRIEF? pierwsze słysze...

Brief to jasno sformułowany komunikat, przy pomocy którego przekazujesz odbiorcy swoje zlecenie i oczekiwania wobec niego. Posłuży jako drogowskaz, który poprowadzi zleceniobiorcę krok po kroku w obranym przez Ciebie kierunku. Poprawnie napisany brief stanowi receptę na poprawne zrozumienie Twoich oczekiwań – dzięki temu końcowy efekt działań agencji będzie zgodny z Twoim założeniem.

Dlaczego warto wypełnić Brief?

  • Dobry Brief to najlepsza inwestycja czasu i pieniędzy! Jasno określając swoje wymagania, twój projekt powstanie szybciej i bez komplikacji.
  • W Briefie może szczegółowo sprecyzować swoje oczekiwania względem agencji MarkMe i jasno określić zawartość oraz cel projektu.
  • Brief to fundament, na którym budowana jest strategia późniejszych działań. Musi być więc dopracowany w każdym szczególe. Tylko wtedy tworzona wspólnymi siłami “konstrukcja” będzie solidna i stabilna i efektywna!

Podstawowe informacje o firmie

(telefon, e-mail)