REKLAMA INTERNETOWA

Google Adwords – linki sponsorowane, reklamy graficzne

Chciałbyś, aby Twoje reklamy pojawiały się na najbardziej popularnych stronach (google.pl, onet.pl, interia.pl i wiele innych), a nie wiedziałeś, że to możliwe? Czy chcesz zwiększyć szansę na to, aby Twoi Klienci znajdowali Cię w Internecie? Pomożemy Ci to zrealizować!

Jak działa Adwords?

1. Przygotowujemy przekaz reklamowy, który chcielibyśmy, aby pokazywał się potencjalnym Klientom

2. Ustalamy frazy kluczowe, które wpisywały w wyszukiwarce osoby, do których mamy zamiar dotrzeć (dla przykładu salon fryzjerski z Gniezna, jako frazy kluczowe będzie mógł wybrać: fryzjer Gniezno, strzyżenie męskie Gniezno itp.)

3. Ustalamy dzienny budżet, który chcemy wykorzystać na reklamę.

4. Czekamy na efekty!

Zalety reklam Adwords:

 Płacimy tylko za efekty – opłata następuje za kliknięcia potencjalnych klientów, które przekierowywane są bezpośrednio na Twoją stronę www.

– Mamy ciągłą kontrolę nad wydatkami reklamowymi – nigdy nie wydamy więcej niż chcemy.

Możemy mniej więcej oszacować oczekiwane rezultaty i poddać je później analizie, aby ocenić ich skuteczność.

Google Merchant Center – Reklamy produktowe

Przesyłaj dane produktów, aby miliony kupujących mogły zobaczyć Twój asortyment od razu po wpisaniu fraz w wyszukiwarce Google.

Jak działa Merchant Center?

1. Pobieramy wszystkie dane produktów z Twojego sklepu (opis, cenę, nazwę itp.).

2. Razem z Tobą dzielimy Twój asortyment na kategorie lub produkty wysokiego priorytetu.

3. Ustalamy dzienny budżet na poszczególny produkt lub całą kategorie, który chcemy wykorzystać na reklamę.

4. Realizujemy założenia sprzedażowe.

Zalety Merchant Center:

– Analiza sprzedaży – Po działaniu merchant center można stwierdzić, które z Twoich produktów są najpopularniejsze, i na które należy zwrócić szczególną uwagę.

– Masz ciągłą kontrolę nad wydatkami reklamowymi – nigdy nie wydasz więcej niż chcesz.

Możemy mniej więcej oszacować oczekiwane rezultaty i poddać je później analizie, aby ocenić ich skuteczność.

Google Adwords – remarketing

Remarketing pozwala na dotarcie do wszystkich klientów, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę www. Śledź ich, pokazuj im swoje reklamy, przypominaj o swojej firmie i spowoduj, aby klient szybciej do Ciebie wrócił!

Jak działa remarketing?

1. Klient wchodzi na Twoją stronę www, przegląda ją i wychodzi w poszukiwaniu kolejnych rzeczy w Internecie.

2. Przeglądając kolejne strony, co rusz napotyka na Twoją reklamę.

3. Po kliknięciu w reklamę, wraca do Twojej witryny i realizuje oczekiwaną przez Ciebie czynność, np. zakup w sklepie internetowym.

Czasem wystarczy 100zł miesięcznie, żeby dotrzeć z reklamą do wszystkich Twoich Klientów!

Dlaczego warto korzystać z reklamy internetowej Google AdWords?

Zalety Adwords:

– Efekty są natychmiastowe

– Reklamy tekstowe bądź graficzne Twojej firmy pojawiają się na szczycie wyników w wyszukiwarce google.pl na określone frazy kluczowe.

– Oferta Twojej firmy pojawi się od razu na pierwszej stronie wyszukiwarki Google.

– Dotrzesz do ściśle wyselekcjonowanej grupy docelowej, czyli tylko do swoich potencjalnych klientów.

– Płacisz tylko za kliknięcia osób, które są zainteresowane Twoją ofertą.

– Dotrzesz do osób z wybranej lokalizacji – miejscowości, województwa lub kraju.

– Reklamy wyświetlają się w określonych ramach czasowych, więc jeśli Twój biznes nie działa w święta bądź w dni robocze w godzinach wieczornych, to reklamy nie będą wyświetlać się o tej porze (chyba, że będziesz chciał inaczej).

Skontaktuj sie z nami i dowiedz się więcej!

Który pakiet wybierasz: